Mieszkańcy Rawicza mogą skorzystać z możliwości aneksowania umów dotacyjnych w ramach Programu Czyste Powietrze. Dopuszcza się zmiany dotyczące zarówno rodzaju przedsięwzięcia, jak i wysokości przyznanej dotacji. Ważne jest, aby zmiany te były zgodne z dostępnością środków oraz obowiązującymi warunkami Programu. W artykule przedstawione zostały kluczowe informacje dotyczące procedury aneksowania umowy.
Beneficjenci programu mają możliwość modyfikacji zaplanowanego przedsięwzięcia, co wiąże się z koniecznością ponownego przeliczenia maksymalnej kwoty dotacji. Aby rozpocząć proces aneksowania umowy, należy złożyć zaktualizowany formularz wniosku o dofinansowanie, w którym należy zaznaczyć odpowiednie pole dotyczące aneksu. Ważne jest także dołączenie wszystkich wymaganych załączników, aby wniosek mógł zostać prawidłowo rozpatrzony.
Ocena wniosku o aneks przebiega zgodnie z tymi samymi zasadami, jakie stosowane są podczas oceny wniosków o dofinansowanie. To oznacza, że każdy wniosek będzie poddany dokładnej analizie pod kątem spełnienia określonych warunków oraz dostępności środków finansowych. Mieszkańcy, którzy rozważają aneksowanie swoich umów, powinni zwrócić uwagę na wszystkie wymogi, aby efektywnie zrealizować swoje plany związane z poprawą efektywności energetycznej budynków.
Źródło: Urząd Miasta Rawicz
Oceń: Możliwości aneksowania umów dotacyjnych w Programie Czyste Powietrze
Zobacz Także

